miércoles, 22 de octubre de 2008

Presentació

3 comentarios:

-escaan..* dijo...

Begoo(:
supongo que ya sabras quien soy:-D
Muahahaha.
quee me pasooo^^
teeeeeeeeeeeeq♥

Isasignes_vidasaludable dijo...

HOla Begoña!
T'he corregit la teva presentació. TEnies unes quantes faltes, i has de tenir en compte que queda publicat i qualsevol ho pot llegir. T'aconsello que quan vagis a publicar algo en el blog, li passes el corrector ortogràfic.

"Soc Begoña, vaig néixer a Granda, però vaig arribar molt petita a Eivissa. Tinc 15 anys i al març en compleix 16. M'agrada sortir amb els meus amics i conéixer gent nova. Soc simpàtica i mot divearida o això és el que em diuen..."
Fes un copiar i pegar a aquest pàrraf que t'he corregit i publica-lo al blog altra vegada.
Isa

joan2d20 dijo...

begooo!! Öla
lloron l teklao!!

teeeq^^^

Datos personales

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog